Kunnen wij u helpen?
Bel* onze experts voor:
  • Advies op maat
  • Een demo aan te vragen
  • Hulp bij installatie/activatie
  • * Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00

CAD helpdesk

Helpdesk Abonnement

Wanneer uw Autodesk licentie een actief onderhoudsplan heeft, biedt Autodesk gratis Engelstalige Web Support. Wanneer u liever de telefoon pakt en in het Nederlands geholpen wilt worden, kunt u gebruik maken van onze Nederlandstalige Helpdesk. U wordt telefonisch, via e-mail of via Remote Desktop geholpen bij uw vragen over uw CAD software.

  • Tot 3 uur per jaar Nederlandstalige Support
  • Telefonisch, e-mail en via Remote Desktop
  • Voorrang bij ondersteuning
  • 10% korting op al onze CAD opleidingen (niet geldig i.c.m. acties of last-minute kortingen)

Geen ervaring(en) beschikbaar Deel uw ervaring

Heeft u er wel eens bij stilgestaan hoeveel het u kost als uw tekenkamer een uur stilvalt? Of een dag? En wat de gevolgen zijn als u niet tijdig kunt leveren? Een deskundig advies komt dan als geroepen. Dat is precies wat ons Helpdesk abonnement u kan bieden.

Hoe werkt het?

Het Helpdesk abonnement biedt u tot 3 uur ondersteuning per jaar. U bepaalt zelf welke medewerkers gebruik mogen maken van deze service. De benodigde tijd voor Support-calls wordt door ons in eenheden van 15 min. geregistreerd. Indien wij verwachten dat werkzaamheden meer dan 1 uur in beslag zullen nemen, zullen wij dit vooraf melden.

Ondersteunde producten

Binnen het Helpdesk abonnement ondersteunen wij de volgende software producten:

  • Autodesk 3ds Max
  • AutoCAD
  • AutoCAD Civil 3D
  • AutoCAD LT
  • AutoCAD Map 3D
  • AutoCAD Revit LT
  • InfraWorks
  • Navisworks
  • Revit
  • Revit LT

Extra voordelen

Het Helpdesk abonnement biedt ook extra voordelen! Wanneer u een cursus wilt volgen of graag op uw locatie ondersteuning wil van een CAD specialist, ontvangt u met een Helpdesk abonnement 10% korting op de tarieven.

  • 10% korting op trainingen (niet geldig i.c.m. acties of last-minute kortingen)

Ik heb Autodesk Subscription. Is Helpdesk dan niet inbegrepen?
Als u Autodesk Subscription heeft kunt u Autodesk via de optie Websupport bereiken en heeft u geen recht op telefonische ondersteuning. Wanneer u telefonische Support bij Autodesk wilt afnemen, dient u een aanvullend “Advanced Support” abonnement af te sluiten. Alle vormen van Autodesk Support zijn uitsluitend beschikbaar in het Engels.

CAD Accent biedt met de Nederlandstalige Helpdesk een extra service. Hiervoor berekenen wij een beperkte vergoeding.
Hoe snel worden mijn vragen opgepakt?
Onze Helpdesk is bemand tijdens kantooruren van 08:30 – 17:00u. Wij garanderen een responstijd van 4 uur.
Kan mijn computer op afstand overgenomen worden?
Ja, hiervoor kunt u onze Remote Support tool downloaden. Van onze Helpdesk medewerker ontvangt u telefonisch een code. Met het ingeven van deze code geeft u toestemming om uw PC over te laten nemen. Deze toegang kunt u op elk moment beëindigen en voor elke nieuwe Support call dient u ons opnieuw toegang te geven.
3 uur Helpdesk is teveel. Kan ik ook minder afnemen?
Ons Helpdesk abonnement is berekend op één vraag per maand (12 kwartier per jaar). In de praktijk is gebleken dat dit een redelijk gemiddelde is. Bovendien profiteert u met het Helpdesk abonnement van 10% extra korting op CAD trainingen en Onsite Support. Gemiddeld genomen is een Helpdesk abonnement dus al snel terugverdiend.

Wanneer u bijna nooit hulp nodig heeft, kunt u ook gebruik maken van incidentele support. Dit wordt per eenheid van 15 minuten afgerekend.
Blijft er een tegoed staan als ik minder dan 3 uur Support gebruik?
Onze ervaring leert dat 3 uur per jaar een goed gemiddelde is. Bovendien biedt het Helpdesk abonnement extra korting op CAD opleidingen en diensten. Om deze reden blijft er geen tegoed staan als minder dan 3 uur gebruikt is. Wanneer u het gevoel heeft dat 3 uur teveel is, kunt u ook kiezen om gebruik te maken van incidentele support (per kwartier).


vanaf 275,00

  • € 275,00
  • € 90,00