het "terug" pijltje links bovenin is weg

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

robdankers
Berichten: 1

het "terug" pijltje links bovenin is weg

Berichtdoor robdankers » vr 09 feb 2018, 11:56

Autocad 2010 Lt is opnieuw geïnstalleerd op mijn nieuwe PC. Nu ben ik het "back" en "forward" pijltje kwijt dat links bovenaan behoort te staan.

Wie weet hoe ik het terug kan krijgen?

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: het "terug" pijltje links bovenin is weg

Berichtdoor Storm » vr 09 feb 2018, 12:03

Dit betreft waarschijnlijk de Quick Acces Toolbar(s). Deze is aan te passen / aan te vullen binnen de CUI (commando CUI).

Door hier linksbovenin de hele trap van 'quick acces toolbars' uit te klappen kunt u uit de lijst linksonderun de acties 'undo' en 'redo' zoeken en slepen naar boven.

Op apply drukken en dan zou het weer moeten werken.

Gebruikersavatar
Emre
Berichten: 48

Re: het "terug" pijltje links bovenin is weg

Berichtdoor Emre » vr 09 feb 2018, 12:38

De Quick Access Toolbar oftewel Werkbalk Snelle Toegang is een aanpasbare werkbalk die een reeks commando's bevat die onafhankelijk zijn van de Ribbontab dat wordt weergegeven. De Quick Access Toolbar is naar uw eigen wens aan te passen.

Toevoegen van commando's

  • Typ CUI in de commandoregel, hiermee wordt het venster Customize User Inferface weergegeven.
  • Ga naar Quick Access Toolbars, hier worden de bestaande Quick Access Toolbars weergegeven.
  • Zoek naar de commando's die u wilt plaatsen in uw Quick Access Toolbar, in uw geval is dit Undo en Redo.
  • Sleep de commando naar Quick Access Toolbar 1 (naamgeving kan afwijken) om uw werkbalk te vullen.
Afbeelding

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Autodesk AEC Collection