Printerlijst

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

Mark_HG
Berichten: 45

Printerlijst

Berichtdoor Mark_HG » vr 14 dec 2018, 10:58

Hoi,

Als ik wil printen/plotten dan staan er verscheidene printers/plotters in de lijst. Nu werken wij hier via een server, maar is het mogelijk dat ik alleen de printers/plotters in de lijst kan zien ipv alle printers/plotters van ons bedrijf??

Ik hoor het wel...

grt Mark

Roy_M
Berichten: 126

Re: Printerlijst

Berichtdoor Roy_M » vr 14 dec 2018, 11:19

Beste Mark,

Het is helaas niet mogelijk om een selectie te maken van systeemprinters die je wel of juist niet wil zien. Standaard worden alle printers getoond die in Windows geïnstalleerd zijn.

Wat wel kan is om alle systeemprinters niet weer te geven. Je ziet in de lijst dan alleen alle PC3 printers (door AutoCAD gedefinieerde printers). Van de Windows printer(s) die je wel in de lijst wil hebben moet dan een PC3 printer gemaakt worden. Dat klinkt ingewikkelder dan het is, volg de stappen op deze site van Autodesk. Op dezelfde site staat ook hoe de Windows printers uit het overzicht gehaald kunnen worden.

Mark_HG
Berichten: 45

Re: Printerlijst

Berichtdoor Mark_HG » vr 14 dec 2018, 11:45

Hoi Roy,

Thx!
Ik heb er kunnen verwijderen en die ik nodig heb, kunnen aanmaken.

Grt Mark

Dit Topic sluiten.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Autodesk AEC Collection