ERROR BIJ HET INSTALLEREN VAN AUTOCAD LT 2019

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

Ivo
Berichten: 1

ERROR BIJ HET INSTALLEREN VAN AUTOCAD LT 2019

Berichtdoor Ivo » di 29 jan 2019, 16:44

Goedendag allen,

Kan iemand mij hiermee helpen.
Ik heb AutoCad LT gisteren aangekocht bij Cadaccent met een 30 dagen proefperiode. De download is goed gegaan, maar het installatieproces lukt helemaal niet. bij het installeren proces krijk ik een error 1317 meldigen: "an error occured while attenting to create the Directory c:\USERS\PUBLIC\DOCUMENTS\AUTODESK. Het installatie proces blijft hangen(overal progress is 1 of 8 remaining) bij 1 van 8.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ivo

Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 32

Re: ERROR BIJ HET INSTALLEREN VAN AUTOCAD LT 2019

Berichtdoor Coen » wo 30 jan 2019, 11:34

Beste Ivo,

Heb je al geprobeerd de installatie als Administrator uit te voeren? Het zou kunnen dat Windows Defender of een andere virusscanner voorkomt dat er automatisch folders op de C-schijf worden aangemaakt. Dit kun je tijdelijk uitzetten. Een duidelijk stappenplan staat hier beschreven.
Een andere mogelijke oplossing is door het mapje zelf toe te voegen en de benodigde bestanden van een ander systeem te kopiëren of van de website van Autodesk te downloaden. Meer informatie hierover is op de website van Autodesk terug te vinden.

Ik hoop dat hiermee de installatie wel gaat lukken.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 3 gasten

Autodesk AEC Collection