Win 8.1 Acad R14 Heap error

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

Scott
Berichten: 48

Win 8.1 Acad R14 Heap error

Berichtdoor Scott » do 10 okt 2019, 08:13

Dag medecatters,

Ik heb gisteren een oude (orgineel gekocht door werkgever) versie R14 op een laptop win 8.1 32 bit geinstalleerd en dat ging prima. Ik weet is een oud beestje maar voor mij op dit moment prima om op locatie onze bedrijven mee in kaart ten brengen.
Nu ben ik gistermiddag de hele middag bezig geweest om alle toolbars naar mijn smaak in te stellen en voor zover geen probleem.
En plots op het eind van de dag kreeg ik de melding:
FATAL ERROR.Heap error.
Ik heb gisteravond al gezocht op internet maar kan nergens een oplossing voor dit probleem vinden.
Misschien dat een van jullie me kan helpen om dit te op te lossen?

Grt

Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 73

Re: Win 8.1 Acad R14 Heap error

Berichtdoor Anton » do 10 okt 2019, 09:31

Dat klinkt als een geheugenblok dat langzaam volloopt tot er niets meer bij kan. Hopelijk ben je al je toolbar locaties niet kwijt, AutoCAD slaat normaal gesproken alle instellingen pas op bij het afsluiten. Met een Fatal Error wordt het opslaan moment nooit bereikt en moet je de volgende keer alle instellingen opnieuw doen.

Leuk om te horen dat R14 nog steeds van pas komt!

Scott
Berichten: 48

Re: Win 8.1 Acad R14 Heap error

Berichtdoor Scott » do 10 okt 2019, 11:22

Dag Anton,

Systeem voldoet aan de eisen, 3,2GHz en 4 GB ram, 32bit.

Ik heb nu een orgineel door mijn werkgever gekocht exemplaar van 2002 LT geinstalleerd en dat werkt tot nu toe prima.
Ben bezig zelf een aantal Fly outs te maken en dat werkt heerlijk, vroeger bij R14 was dat een crime nu een fluitje van een cent.
En ik heb per ongeluk tijdens de install ook Today laten installen terwijl deze laptop Geen internet verbinding heeft en ook niet zal krijgen.
Dus ik moet even in het Today verhaal duiken en kijken hoe ik dat kan uitschakelen want daar vraag 2002 lt iedere keer om met opstarten.

Grtzz Scott

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Autodesk AEC Collection