toolbar

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

mjagram
Berichten: 2

toolbar

Berichtdoor mjagram » do 21 apr 2016, 12:07

Ik wil graag in de bovenste toolbar naast de A van autocad, de volgende icoontjes nieuw document, undo redo etc zien. Hoe krijg ik dit voor elkaar.

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: toolbar

Berichtdoor Storm » vr 22 apr 2016, 15:09

Hallo,

Dit is de zogenaamde 'Quick Acces Toolbar'. Als je het commando CUI uitvoert staat deze als het goed is in het venster linksboven.
Door deze helemaal uit te klappen kun je buttons toevoegen welke in het scherm links onder kunnen worden gevonden.

Het is veelal een kwestie van slepen van het onderste naar het bovenste scherm de boel een keer 'Apply -> OK' doen.

mjagram
Berichten: 2

Re: toolbar

Berichtdoor mjagram » wo 11 mei 2016, 00:22

Lukt niet ik werk met autocad 14 zou het hier aan liggen. Met commando CUI kom ik bij de opdracht und maar ik kan het niet slepen en als ik op apply druk dan zie ik hem nergens staan?????

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: toolbar

Berichtdoor Storm » do 12 mei 2016, 09:38

Autocad 14?
Dat is bijna 20 jaar oud... zolang ga ik helaas niet mee om daar enige truukjes voor te verzinnen om dit voor elkaar te krijgen...
Ik zou langzaam eens gaan kijken naar een upgrade :P.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Autodesk AEC Collection