tekening zoek

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

nic
Berichten: 5

tekening zoek

Berichtdoor nic » za 15 apr 2017, 16:32

ik wou in een geopende tekening een pdf invoegen geen probleem maar nu ben ik de geopende tekening kwijt ik zie ze niet meer

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: tekening zoek

Berichtdoor Storm » di 18 apr 2017, 13:01

Hallo Nic,

Met 1 bericht was het waarschijnlijk ook wel gelukt :).

Maar als vraag op je eerdere 3 topics, een tekening van een paar dagen eerder zal niet gaan tenzij je daarvoor backups hebt ingesteld (in een bedrijfsomgeving kan het wel eens zijn dat bestanden nog terug te vinden zijn van dagen eerder).

Je zou eventueel de TEMP map van windows kunnen bekijken of daar nog een versie van je tekening is terug te vinden.
Buiten een backup save bestand als je tekening vastloopt worden daar ook nog wel eens tekeningen opgeslagen.

Om in die TEMP map te kopen doe je windowstoets+R (uitvoeren) of klik je op het startmenu icoon en typ je '%temp%'.
Als je in die map zoekt naar .bak of .SV$ bestanden dan is er een kans dat daar je tekening tussenstaat.
Mogelijk niet in een versie die het meest actueel is, maar alles beter dan niets.

Door de extensie van .bak of .SV$ vervolgens te hernoemen naar .DWG kun je de tekening openen.

Hopelijk vind je met deze tips je tekening weer terug.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Autodesk AEC Collection