Switch from a maintenance plan to a subscription

Problemen met installatie of licenties van onze producten? In dit forum behandelen we de meest gestelde vragen, maar kunt u ook zelf vragen stellen.

Moderators: Bram, Roy_M

StephanF
Berichten: 3

Switch from a maintenance plan to a subscription

Berichtdoor StephanF » do 15 aug 2019, 16:02

Goedemiddag,

Mijn bestaande AutoCAD Civil 3D Maintenance Subscription is geswitcht naar Architecture Engineering & Construction Collection.

Nu vroeg ik mij af of je alle applicaties ( autocad, civil, revit ...) apart moet installeren vanuit autodesk of dat er een mogelijkheid is dat dit als 1 pakket wordt geinstalleerd.
Destijds heb ik Autodesk_Infrastructure_Design_Suite_premium_2016_EN_Win_64bit_DLM in een keer geïnstalleerd.

Kan ik trouwens de Autodesk_Infrastructure_Design_Suite_premium_2016_EN_Win_64bit_DLM geheel verwijderen? De C: schijf loop anders aardig vol.

Met vriendelijke groet,
Stephan

Roy_M
Berichten: 126

Re: Switch from a maintenance plan to a subscription

Berichtdoor Roy_M » do 15 aug 2019, 16:57

Beste Stephan,

Alle producten uit de AEC collectie moeten apart geïnstalleerd worden. Dit kan niet zoals voorheen met de Suites in 1 keer. Je kunt wel een deployment maken voor alle software die je nodig hebt, maar dat is voor 1 gebruiker niet rendabel.

Ik zou zelf de oude software pas verwijderen na installatie van de nieuwere versies. Bij bijvoorbeeld AutoCAD kunnen de instellingen vanuit een vorige versie gemigreerd worden. Nadat dat gebeurd is kun je inderdaad het beste de oude software verwijderen aangezien die licentie niet meer geldig is.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Autodesk AEC Collection