Mag ik mijn licentie overal ter wereld gebruiken?

Problemen met installatie of licenties van onze producten? In dit forum behandelen we de meest gestelde vragen, maar kunt u ook zelf vragen stellen.

Moderators: Bram, Roy_M

Gast

Mag ik mijn licentie overal ter wereld gebruiken?

Berichtdoor Gast » di 06 okt 2009, 11:40

Mag ik mijn softwarelicentie van Autodesk overal ter werled gebruiken?

Voor de meeste software van Autodesk geldt dat de Software License Agreement u het gebruik van de software uitsluitend is toegestaan in het land waarin de software is aangeschaft, tenzij (1) u de software in een lidstaat van de Europese Unie of de Europese Vrijhandelassociatie hebt aangeschaft - en in dat geval kunt u de software gebruiken in elk van de aangesloten landen - of (2)u de schriftelijke toestemming heeft van Autodesk.

Het is dus niet toegestaan om Autodesk producten die aangeschaft zijn in bijvoorbeeld in de US in Nederland te gebruiken. Volgens de Software License Agreement van Autodesk bent u dan in overtreding.

Meer informatie illegale Autodesk Software

[url=https://www.cadaccent&#46nl/forum/images/faq_update_march_2009_final0.pdf]Software License Agreement van Autodesk (engels)[/url]

Illegale AutoCAD software en de gevolgen

Software piraterij

Voor sommige software van Autodesk geldt dat de territoriale restricties anders kunnen zijn. U dient de Software License Agreement en de gebruikersdocumentatie die van toepassing is op uw software van Autodesk grondig na te lezen op de relevante territoriale restricties.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Autodesk AEC Collection