move probleem

Het forum Visualisatie & 3D is voor de gebruikers van 3DS Max Design, AutoCAD 3D, Showcase, SketchBook Designer en Mudbox. Vragen? Wij hebben antwoorden.

Moderators: Bram, Roy_M

Barbapapa
Berichten: 1

move probleem

Berichtdoor Barbapapa » ma 03 mar 2014, 10:41

Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik wat aan het stoeien met autocad om een 3d tekening te maken, nu loop ik op een probleem..

Eerst heb ik in de 2d wireframe een zijaanzicht gemaakt voor een bureau-constructie, een kopie van gemaakt en naast elkaar gezet omdat deze 2 constructies straks in de 3d tekening aan elkaar getekend moeten worden.
Nu het zijaanzicht getekend is ben ik naar SW isometric en 3d modeling gegaan om de tekening met extrude dikte te geven, dit verloopt prima. Nu dat ik de gewenste dikte heb van de 2 tekeningen wil ik ze op elkaar zetten met de move optie, alleen als ik met move de tekening selecteer en verplaats blijven er stukken van de tekening achter. Ik heb ook al geprobeerd om de lijnen 1 voor 1 te selecteren, maar nog krijg ik niet alle lijnen mee.
Wat doe ik verkeerd?

M.v.g.,

Barbapapa

Joost

Re: move probleem

Berichtdoor Joost » di 04 mar 2014, 16:05

Hallo,

Als het zo is dat met een (crossing) window nog steeds niet alles geselecteerd is, zou ik gokken op een aantal lagen die op slot staan?

Ik hoor het graag, groet Joost

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Autodesk AEC Collection