Kruispunten Infrastructure Modeler

Het infrastructuur en civiele techniek forum is voor de gebruikers van AutoCAD Civil 3D, Map 3D, Infrastucture Modeler en de Autodesk AEC collection.

Moderators: Bram, DavidN, Anton, Roy_M

Snuitje6
Berichten: 2

Kruispunten Infrastructure Modeler

Berichtdoor Snuitje6 » wo 17 apr 2013, 12:27

Goedemiddag,

Ik ben een beetje aan het knutselen met Infrastructure Modeler, en ik ben nu Nederlandse wegen aan het maken als standaard palettes. Echter als twee wegen wil laten kruizen (zie afbeelding) krijg ik een afschuwelijke kruising, ik heb geen idee welke instellingen ik hiervoor moet aanpassen, als dit eventueel al mogelijk is. Is hier een oplossing voor, en zo ja, welke?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 44

Re: Kruispunten Infrastructure Modeler

Berichtdoor Frank » ma 29 apr 2013, 12:29

Hallo,

In de standaard instellingen is het mogelijk een materiaal te kiezen voor de "intersection". Echter in jouw voorbeeld heb je op de hoofdweg meerdere categorieën dan bij de zijweg. Hierbij zal je in de instellingen van de style de transition zone moeten aanpassen.

Snuitje6
Berichten: 2

Re: Kruispunten Infrastructure Modeler

Berichtdoor Snuitje6 » wo 08 mei 2013, 11:11

frank schreef:Hallo,

In de standaard instellingen is het mogelijk een materiaal te kiezen voor de "intersection". Echter in jouw voorbeeld heb je op de hoofdweg meerdere categorieën dan bij de zijweg. Hierbij zal je in de instellingen van de style de transition zone moeten aanpassen.
Deze transition zone, waar kan ik deze aanpassen dan? want als ik mijn weg wil aanpassen staat er een kolom "group height transition zone width/track main category" maar als ik daar wat aanpas gebeurd er helemaal niets. Is er ergens nog een transition zone? want ook in de help van het programma kan ik daar niet over vinden.

groet

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Autodesk AEC Collection