Technische ondersteuning

Voor klanten met een actief Subscription contract leveren wij technische ondersteuning zonder extra kosten in rekening te brengen. Deze technische ondersteuning omvat ondersteuning op afstand (e-mail, telefoon of overnemen van de computer) voor het oplossen van problemen met de softwareapplicaties die binnen uw contract vallen. Onder problemen wordt verstaan dat de software niet functioneert zoals deze bedoeld is.

Vragen over 'Hoe' de software werkt of op 'Op welke manier' u middels de software een bepaald doel kunt bereiken, vallen niet onder gratis ondersteuning. Wij bieden meerdere mogelijkheden om uw kennis op specifieke vlakken op een hoger niveau te brengen. Denk bijvoorbeeld aan een training of 1 op 1 begeleiding.

Maak hieronder een keuze waarmee wij u kunnen helpen, waarna u het formulier kunt invullen. Op deze wijze voorziet u ons van relevante informatie om uw vraag op te kunnen pakken.

Supportformulier - Software

  • Welke software gebruikt u? Bijvoorbeeld AutoCAD, InfraCAD, Civil 3D, SketchUp etc.

    Versie van de software? 2020, 2019, 2018, etc.?

  • Geef in bovenstaand veld een omschrijving van uw probleem. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Geef bijvoorbeeld aan welke foutmelding u krijgt.

  • Voeg uw tekening, schermafdrukken of andere documenten toe die het probleem duidelijker maken.

* Vereiste velden

Supportformulier - Installatie

  • Welke software gebruikt u? Bijvoorbeeld AutoCAD, InfraCAD, Civil 3D, SketchUp etc.

    Versie van de software? 2020, 2019, 2018, etc.?

  • Geef in bovenstaand veld een omschrijving van uw probleem. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Geef bijvoorbeeld aan welke foutmelding u krijgt.

    Geeft a.u.b. aan of u de gebruiker bent van de software of de administrator.

    Voeg uw tekening, schermafdrukken of andere documenten toe die het probleem duidelijker maken.

* Vereiste velden

Supportformulier - Hardware

  • Wat is het merk? HP, Canon, 3dconnexion, Nvidia etc..

    Productnaam / nummer / type (bijv. Zbook 17 G5 / Spacemouse Pro / etc.) *

  • Geef in bovenstaand veld een omschrijving van uw probleem. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Geef bijvoorbeeld aan welke foutmelding u krijgt.

  • Voeg schermafdrukken of andere documenten toe die het probleem duidelijker maken.

* Vereiste velden

Supportformulier - Overig

  • Geef in bovenstaand veld een omschrijving van uw probleem. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Geef bijvoorbeeld aan welke foutmelding u krijgt.

  • Voeg uw tekening, schermafdrukken of andere documenten toe die het probleem duidelijker maken.

* Vereiste velden