Incidentele Support

Incidentele Support

Met Incidentele Support kunt u per kwartier gebruik maken van de Nederlandstalige support van CAD Accent. Een ideale optie als u niet vast wilt zitten aan een helpdeskcontract, of liever in het Nederlands geholpen wilt worden in plaats van de Autodesk Engelstalige Web Support.

  • Nederlandstalige Support
  • Telefonisch, e-mail en via Remote Desktop
  • Geen contract, dus geen terugkerende kosten

Heeft u er wel eens bij stilgestaan hoeveel het u kost als uw tekenkamer een uur stilvalt? Of een dag? En wat de gevolgen zijn als u niet tijdig kunt leveren? Een deskundig advies komt dan als geroepen. Dat is precies wat onze Helpdesk u kan bieden.

Hoe werkt het?

Meestal kiezen onze klanten voor een Helpdesk abonnement. Dit biedt tot 3 uur ondersteuning per jaar plus 10% korting op trainingen en diensten. Wanneer u nergens aan vast wilt zitten, kunt u kiezen voor incidentele support. Bij incidentele support betaalt u alleen voor de ondersteuning die u gebruikt.

Ondersteunde producten

De volgende software producten worden ondersteund:

  • Autodesk 3ds Max
  • AutoCAD
  • AutoCAD Civil 3D
  • AutoCAD LT
  • AutoCAD Map 3D
  • AutoCAD Revit LT
  • InfraWorks
  • Navisworks
  • Revit
  • Revit LT
  • Showcase

Ik heb Autodesk Subscription. Is Helpdesk dan niet inbegrepen?
Als u Autodesk Subscription heeft kunt u Autodesk via de optie Websupport bereiken en heeft u geen recht op telefonische ondersteuning. Wanneer u telefonische Support bij Autodesk wilt afnemen, dient u een aanvullend “Advanced Support” abonnement af te sluiten. Alle vormen van Autodesk Support zijn uitsluitend beschikbaar in het Engels.

CAD Accent biedt met de Nederlandstalige Helpdesk een extra service. Hiervoor berekenen wij een beperkte vergoeding.
Hoe snel worden mijn vragen opgepakt?
Onze Helpdesk is bemand tijdens kantooruren van 08:30 – 17:00u. Wij garanderen een responstijd van 4 uur.
Kan mijn computer op afstand overgenomen worden?
Ja, hiervoor kunt u onze Remote Support tool downloaden. Van onze Helpdesk medewerker ontvangt u telefonisch een code. Met het ingeven van deze code geeft u toestemming om uw PC over te laten nemen. Deze toegang kunt u op elk moment beëindigen en voor elke nieuwe Support call dient u ons opnieuw toegang te geven.

Adrie Rijke (BGM Nederland B.V.) | Beoordeling: 8
Geplaatst op 25-09-2015

"nadat bleek dat een dwg-bestand ondanks verschillende pogingen alleen als read only geopend kon worden, zijn wij snel geholpen door CAD Accent zodat wij binnen 30 minuten weer normaal verder konden. Bedankt."

1 Artikel(en)

per pagina

vanaf 31,25

  • € 25,00
  • € 90,00