teacher licentie inventor 2020

Problemen met installatie of licenties van onze producten? In dit forum behandelen we de meest gestelde vragen, maar kunt u ook zelf vragen stellen.

Moderators: Bram, Roy_M

Georges
Berichten: 1

teacher licentie inventor 2020

Berichtdoor Georges » do 23 jan 2020, 13:23

Ik heb een teacher licentie voor inventor 2020.De installatie is gisteren succesvol gebeurd maar moet ergens iets gemist hebben voor de ingave van de licentie het programma is nu geinstallerd als dertig dagen proefversie i.p.v. driejarige versie.
Kan in nog ergens mijn licentie ingeven en zo ja hoe
bedankt voor de antwoorden.

Roy_M
Berichten: 126

Re: teacher licentie inventor 2020

Berichtdoor Roy_M » do 23 jan 2020, 14:19

Beste Georges,

In je Autodesk account kun je zien wat voor een licentie aan jou is uitgeleverd. Je kunt je Autodesk account inzien via deze website van Autodesk.

Indien daar een teacher licentie staat kan het zijn dat je een keer moet uitloggen in AutoCAD en opnieuw moet inloggen met je account. Staat er een andere licentievorm dan is er iets niet goed gegaan bij het aanmelden. Je kunt dan proberen om een nieuwe teacher licentie aan te vragen.

Wij van CAD Accent hebben geen inzicht in trial- en teacher licenties en kunnen daar dan verder ook geen ondersteuning in leveren. Indien het niet werkt, neem dan contact op met de support van Autodesk. In mijn ervaring werkt de "chat" mogelijkheid meestal het snelste.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Autodesk AEC Collection