dwg

Bent u bouwkundig? Dan is het forum Bouw en Architectuur voor u! Autodesk AEC Collection en de Bouw Connect Bibliotheek komen hier uitgebreid aan bod.

Moderators: Coen, DavidN, Anton, Roy_M

Romain70
Berichten: 3
Locatie: Heerlen

dwg

Berichtdoor Romain70 » do 19 sep 2013, 18:49

hallo, daar ik toch weer opnieuw ben begonnen met cad tekenen, ga ik de boeken nog eens doornemen. Maar ik zit met het volgende probleem. Ik wil een dynamisch bovenaanzicht van een fiets hebben. weet iemand toevallig of die ergens snel te downloaden is, of dat ik die toch zelf moet maken? ;)

Alvast bedankt,
Romain

Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 612
Locatie: Duiven

Re: dwg

Berichtdoor Storm » do 19 sep 2013, 20:58

Zelf maken is natuurlijk, zeker als je er weer mee wilt beginnen, wel zo goed voor het leerproces. Maar op internet zijn genoeg bibliotheken te vinden.

Zoeken op engelse termen levert het meeste resultaat; https://www.google.nl/#q=bicycle+blocks+autocad" onclick="window.open(this.href);return false;

Sommige sites downloaden wat makkelijker dan andere (je moet wellicht een account aanmaken).

Of je kant en klare dynamische blokken vind zal wel niet, maar als een paar fietsen hebt kun je natuurlijk zelf wat samenstellen met een visibility in de Block Editor.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Autodesk AEC Collection