Welk klanten merken hier iets van?
Klanten met een Subscription, inclusief Maintenance to Subscription (M2S) en Maintenance to Collection (M2C) krijgen automatisch een Autodesk Account met de vernieuwde omgeving. Zij hebben geen serienummers meer en activeren producten vanuit het Autodesk Account.
Klanten met Multi-User licenties merken iets van de wijziging als gebruikers gebruik willen maken van applicaties zoals AutoCAD Mobile app, InfraWorks en ReCap Pro. Dit zijn applicaties waaraan een licentie is gekoppeld die alleen met het Autodesk Account kunnen worden gebruikt.
Klanten met Maintenance licenties zullen de verbeteringen niet zien, tenzij ze een nieuw Subscription (abonnement) afnemen of het contract laten omzetten naar een Subscription. Voor het omzetten naar een Subscription kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer: 085 - 30 30 000. Wij maken het dan voor u in orde.
Wat zijn de voordelen?
Voor de beheerder / contractmanager:
- Overzichtelijk beheer van gebruikers en producten;
- Beheer van serienummers is overbodig geworden;
- Eenvoudig toegangsbeheer middels rollenstructuur;
- Automatisch emailbericht bij wijzigingen van licenties en gebruikers.
Voor de gebruiker:
- Software en diensten overal en altijd toegankelijk;
- Eenvoudige installatie en activatie;
- Overzichtelijk vanuit één omgeving.
- De gebruiker ziet 'Sign in' in plaats van zijn serienummer en moet dus inloggen met zijn Autodesk Account om Autodesk producten te activeren.
- De beheerders werken niet meer met de "Classic User Management waarin serienummers zichtbaar waren, maar met het vernieuwde "New User Management", zonder serienummers.
Interface Autodesk Account - Gebruiker
Interface Autodesk Account - Primaire en Secundaire Admins
Handleiding Autodesk Accounts In onze online handleiding geven wij achtergrondinformatie en leggen wij uit welke stappen nodig zijn om snel en probleemloos te kunnen starten met het gebruik van Autodesk software. Voor meer informatie, zie Handleiding Autodesk Accounts.