InfraCAD Fout 0x8004B205

Het AutoCAD forum is gericht op de AutoCAD en AutoCAD LT gebruiker. U kunt hier vele AutoCAD tips en tricks vinden. Daarnaast zijn er een groot aantal Autodesk video tutorials te bekijken.

Moderators: Bram, Coen, DavidN, Anton, Roy_M

JornB
Berichten: 2

InfraCAD Fout 0x8004B205

Berichtdoor JornB » do 04 apr 2024, 10:16

Hallo,

Sinds een paar weken krijg ik onderstaande foutmelding bij het willen inladen van een symbool, als ik zoek of klik op een symbool binnen InfraCAD komt volgend foutmelding naar voren. Ik dacht dat het eerst aan een project-bibliotheek lag, maar als ik gewoon vanuit NLCS-bibliotheek werk komt de foutmelding ook naar voren.
thumbnail_image.png

Ik heb de LOG in docx gezet, kreeg zo niet voor elkaar om het .logbestand toe te voegen.

Groet,
Jorn
Bijlagen
LOG InfraCADExceptions.docx
(26.69 KiB) 2 keer gedownload

Gebruikersavatar
Bram
Beheerder
Berichten: 82

Re: InfraCAD Fout 0x8004B205

Berichtdoor Bram » do 04 apr 2024, 12:14

Hallo JornB,

Omdat dit specifiek over InfraCAD gaat, is het sneller als je dit probleem even inschiet via een ticket voor onze supportafdeling:

Arkance Support

Zij zullen je dan graag verder helpen.

ThijsK
Berichten: 2

Re: InfraCAD Fout 0x8004B205

Berichtdoor ThijsK » wo 10 apr 2024, 09:04

Beste Jorn,

Heb je al m.b.v. support een oplossing hiervoor kunnen bedenken?
Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan.

JornB
Berichten: 2

Re: InfraCAD Fout 0x8004B205

Berichtdoor JornB » do 11 apr 2024, 15:49

Beste Thijs,

Onderstaand was de reactie vanuit de ticket.


"Met Windows 11 zijn er mogelijke problemen bekend in verband met de synchronisatie van OneDrive.
Het gaat hierbij om het weergeven van de preview images.

Er is eerder ook al een artikel op het forum toegevoegd waarin een mogelijke oplossing wordt geboden.
Problemen met OneDrive oplossen (infracad.nl)
Echter is in de recentere updates van Windows 11 volgens mij niet meer mogelijk om de OneDrive instellingen aan te passen.
Mogelijk dat het opnieuw installeren van OneDrive zou kunnen helpen.
(of evt. een schone installatie van Windows 11, al is dat natuurlijk verre van ideaal)
Anders is het waarschijnlijk beter om InfraCAD bibliotheek op een locatie te plaatsen die niet door OneDrive wordt gesynchroniseerd."

Ik heb mijn InfraCAD bibliotheek naar een vaste schijf verplaatst en dat heeft voor mij het probleem opgelost.

ThijsK
Berichten: 2

Re: InfraCAD Fout 0x8004B205

Berichtdoor ThijsK » vr 12 apr 2024, 09:38

Beste Jorn,

Dank voor je reactie. Ik ben inderdaad ook lokaal gaan werken.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Autodesk AEC Collection