BGT-data inladen met InfraCAD MAP

Het infrastructuur en civiele techniek forum is voor de gebruikers van AutoCAD Civil 3D, Map 3D, Infrastucture Modeler en de Autodesk AEC collection.

Moderators: Bram, DavidN, Anton, Roy_M

Seyed
Berichten: 2

BGT-data inladen met InfraCAD MAP

Berichtdoor Seyed » vr 29 jul 2022, 13:18

Hallo,

Ik kan met InfraCAD MAP geen BGT-data inladen vanuit PDOK. Als ik dat probeer, dan komt er niks uit. kadastrale kaart kan ik ook niet binnenhalen met InfraCAD MAP. Bij het eind krijg ik de melding dat er 0 van 1 gebieden zijn aangevraagd, zie afdeeling in de bijlage.

Zowel thuis met mijn eigen PC als op kantoor met werk-PC lukt dat niet.
Bijlagen
BGT.JPG

Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 73

Re: BGT-data inladen met InfraCAD MAP

Berichtdoor Anton » vr 29 jul 2022, 15:09

Kun je eens kijken welke versie van InfraCAD Map je hebt? Dat zie je in het dialoogvenster die verschijnt als je op het 'i'-symbool klikt op de Palette.

Seyed
Berichten: 2

Re: BGT-data inladen met InfraCAD MAP

Berichtdoor Seyed » di 09 aug 2022, 09:35

Hallo Anton,

We hebben op kantoor de versie 7.2. Thuis doet het nu wel. Op kantoor krijg ik nog steeds geen BGT.

Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 73

Re: BGT-data inladen met InfraCAD MAP

Berichtdoor Anton » di 09 aug 2022, 15:43

Kan het zijn dat de cache locatie verwijst naar een map die door OneDrive wordt gesynchroniseerd? Je kunt deze aanpassen op het tabblad Bronbestanden in de instellingen, onderaan bij bronbestanden PDOK. Probeer deze eens naar een andere locatie te verwijzen.

Kun je ook eens checken of je toegang hebt tot de verschillende databronnen, via het commando ICMLOCATIONCHECK.

  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Autodesk AEC Collection